Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Planering inför nyår

Av Emma Svensson - 30 december 2009 18:55

Jadu nyårsafton imorgon.. Planerna har gått upp och ner samma som motivationen inför det. Har både känt för att festa samma som jag har känt för att bara vara antingen själva eller med någon och bara ha en myskväll med god mat mys och film. Nu verkar det bli så att det kommer att bli den där kvällen med mat mys och film hemma hos svägerskan :) Vi har lite bestämt det över huvudet på Robban men det kommer nog gå bra :P frågan är bara vad vi skall äta, något med köttfärs och potatis i alla fall.
Hittade något gott recept på tasteline (väldigt bra sida med massa goda recept) med baconfyllda köttfärsbiffar och så kan man ha klyftpotatis med det och en god sallad och värmda tomater! Mums tycker jag det låter som i alla fall. Ja vi får se hur maten blir, får inhandla det imorgon!


Nu ringde älsklingen så jag ska prata lite nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Svensson - 25 juli 2010 00:30

Ja oj, nu var det verkligen längesedan jag skrev.. Sist så handlade det om att jag flyttade till Uppsala och skulle läsa, det höll 2 månader sen flyttade vi tillbaka till Varberg. Ingen av oss mådde bra där uppe och jag kände att skolan kanske int...

Av Emma Svensson - 25 februari 2010 19:10

Oj oj! Det var längesedan jag skrev någonting här :P Det har hänt mycket mycket sedan sist.   Vi har varit i Egypten.. Var där en hel vecka och bara slappnade av! Eller ja, så gott vi kunde i alla fall :P Folket är lite uppstressande ^^ Men det...

Av Emma Svensson - 5 januari 2010 17:21

Ja.. idag har jag börjat med mitt rum, tog mina saker från läjet igår, kändes jättekonstigt, kändes som att vi hade gjort slut och jag var där för att hämta mina saker.. knepigt. Men ska man flytta så måste man ju ha sina saker så. Idag har jag b...

Av Emma Svensson - 1 januari 2010 18:17

Hej hej. Gott nytt år alla! Hoppas alla hade en bra nyårsafton, det hade jag :) Dagen började lite sent :P Neo fyllde 8 igår så det bar iväg dit för tårta och kaffe, hade en mysig eftermiddag med lek och spel. Sen bar det hem till trönninge för att...

Av Emma Svensson - 28 december 2009 11:34

Idag blir det mellandagsrean! Det blev inte av igår så det får bli idag istället med mor. Jagb ska hitta ett par byxor idag! Jag behöver verkligen ett par nya, hoppas jag hittar lite billiga linnen och sånt som jag kan ha med mig ner till Hurghada. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards